doodle thread
Cloudz: that looks like something my sister would make in a weekend ^_^ the clothing I mean, not the doodle. She always makes costumes for Live Role Playing games or Fantasy Fairs. This year she made an Amazone costume for my other sister. ^_^
Cerberus: He's missing his head... How coem he's still walking? Is he related to a chicken? *grins* Just teasing.
Nog steeds OV? Watvoor school doe je? Ik ben de mijne helaas nu alweer vier maanden kwijt *snif* ik mis hem zo!
Cerberus: He's missing his head... How coem he's still walking? Is he related to a chicken? *grins* Just teasing.
Nog steeds OV? Watvoor school doe je? Ik ben de mijne helaas nu alweer vier maanden kwijt *snif* ik mis hem zo!
yup he's related to tha chicken. oh and the girl I was rping with has returned. it seems the rp wedding is still on *squee*
uhm eerst twee en een half jaar bouwkunde...dat wou niet lukken en nu volg ik een speciaal project dat gaat uitzoeken wat ik wil, waar werk in te vinden is en wat ik kan met mijn problematiek genaamt een Progresieve ontwikkelings stoornis...het is heel licht verwant aan autisme...ze willen me op het moment aan het programmeren zetten...
uhm eerst twee en een half jaar bouwkunde...dat wou niet lukken en nu volg ik een speciaal project dat gaat uitzoeken wat ik wil, waar werk in te vinden is en wat ik kan met mijn problematiek genaamt een Progresieve ontwikkelings stoornis...het is heel licht verwant aan autisme...ze willen me op het moment aan het programmeren zetten...
Cerberus: Programmeren? Tja, best interessant, als dat je ligt, toch! "Progressief ontwikkelingsstoornis"... heb je daar veel last van? Behalve dat je geen auto kunt rijden ^^.
kelll: Where are you trying to put the picture down? In the attachement here? or on something like Photobucket? .doc is a wordfile, like Rychon said. Picture files have extensions like .jpg .gif or .png
kelll: Where are you trying to put the picture down? In the attachement here? or on something like Photobucket? .doc is a wordfile, like Rychon said. Picture files have extensions like .jpg .gif or .png
it's pretty simple actually...everything you make with piant get's accepted and I believe photoshop can export things to gif
Tamari: wel uhmm groot concentratie gebrek...en sociaal achtergesteld. maar over het algemeen heb ik er zelf weinig last van...het is aangeboren, ik ben er mee opgegroeid ik weet niet anders.
Tamari: wel uhmm groot concentratie gebrek...en sociaal achtergesteld. maar over het algemeen heb ik er zelf weinig last van...het is aangeboren, ik ben er mee opgegroeid ik weet niet anders.
Cerberus: Fijn dat je er zelf geen last van hebt ^^ Volgens mij is iedereen wel geboren met iets wat als een stoornis aangemerkt kan worden. Ik heb laatst een analyse van een of andere test gelezen die moest doen toen ik 13 was. Ze vonden vannalles dingen fout met me. Onder andere sociaal niet helemaal 100%. Maar ik vind mezelf toch aardig normaal uitgevallen verder. Ik vraag me af wat ze dan wel goed vinden. 
Nou ja, laat maar zitten, dit gaat allemaal wat diep.
And I kinda guess it's bit unpolite to talk so much in a language most people here don't understand
do you agree?
Moss: Cool doodle! I love the headphone thingy

Nou ja, laat maar zitten, dit gaat allemaal wat diep.

Moss: Cool doodle! I love the headphone thingy

- Ebility Deranged
- Cartoon Hero
- Neoflame
- Cartoon Hero
- Location: in your closet, under your bed, I am the darkness that lurks in ur head.
ataaaaaack of the killer banaaanaaaaas
i hav gone to find myself. if i get back before i return, let me know.
in the immortal words of Captin Jack Sparrow ~ "oh bugger."
"people r like machines. it cant hurt to press evrey button at least once."
"Violence solves everything. If the problem isn't solved, there are still survivors you missed."
in the immortal words of Captin Jack Sparrow ~ "oh bugger."
"people r like machines. it cant hurt to press evrey button at least once."
"Violence solves everything. If the problem isn't solved, there are still survivors you missed."