Chatting, Simple and Clean

For fan discussion of what's happening in Galacticus, as well as a place to post fanworks.

Do you love me?

Yes
0
No votes
Yup
2
22%
I do
0
No votes
No
0
No votes
Woogles
7
78%
 
Total votes : 9

Postby Kaze on Sun Jan 21, 2007 2:02 pm

Kura wrote:But then if we were Anzu adn Kuri, wouldn't it be KuraxKaze?

The word 'discreet' reminds me of Kotex commercials. WTM?


I suppose. >_< Ohnoes, Kura can't be my uke. XO

....Aw, why should those commercials burn? They're happy! XD

Annnnd....

What do they call them in yuri? Do they have names like uke and seme? O.o;; << (Hate Yuri....so I wouldn't know...)
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Kura on Sun Jan 21, 2007 3:21 pm

I'm pretty sure that the terms uke and seme apply to all types of pairings, including yuri and het.
Androgynous uke of male!Kaze and servant of zombie!Andyouthinkimcrazy

Provehito in Altum.
User avatar
Kura
Regular Poster
 
Posts: 110
Joined: Mon Dec 18, 2006 6:46 pm
Location: Purple swirly chair of doom.

Postby Andyouthinkimcrazy on Sun Jan 21, 2007 8:21 pm

Yeah, I think so too. I heard somewhere that uke means 'one who receives' or something like that... O_o; but that could have been wrong... so >.>
>:D Fear my awesome yaoi authoress powers!!! >:D ... aww crap... XO Damn you writer's block! T_T
User avatar
Andyouthinkimcrazy
Cartoon Hero
 
Posts: 1108
Joined: Fri Dec 01, 2006 2:51 am
Location: My pants are in Canada

Postby Kaze on Mon Jan 22, 2007 6:59 pm

:\ Hmm, it just doesn't seem right, though. Especially in het.

Because that's just "who's boy, who's girl?"


.....

Hmm...
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Andyouthinkimcrazy on Tue Jan 23, 2007 12:15 am

(Hate Yuri....so I wouldn't know...)


I'm sure, yuri hates you too. ^_^ But that's okay, because yaoi love you! HAR!
>:D Fear my awesome yaoi authoress powers!!! >:D ... aww crap... XO Damn you writer's block! T_T
User avatar
Andyouthinkimcrazy
Cartoon Hero
 
Posts: 1108
Joined: Fri Dec 01, 2006 2:51 am
Location: My pants are in Canada

Postby Kaze on Tue Jan 23, 2007 7:34 pm

Andyouthinkimcrazy wrote:I'm sure, yuri hates you too. ^_^ But that's okay, because yaoi love you! HAR!



XD Jeez. Excuse my Ennngrrrrliiish.

>_> I am SPANISH! Not really.

O.o;; But I did word that wierd. XD And I know. Doesn't it, though?
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Andyouthinkimcrazy on Tue Jan 23, 2007 11:15 pm

...hmm... I wonder what else yaoi loves...
>:D Fear my awesome yaoi authoress powers!!! >:D ... aww crap... XO Damn you writer's block! T_T
User avatar
Andyouthinkimcrazy
Cartoon Hero
 
Posts: 1108
Joined: Fri Dec 01, 2006 2:51 am
Location: My pants are in Canada

Postby Kaze on Wed Jan 24, 2007 4:44 pm

Yaoi happens to love ramen. And roses. And blue slik, as it does red satin. ((XD << It be an inside joke. *is now laughing* ))
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Kura on Wed Jan 24, 2007 5:04 pm

Kaze wrote::\ Hmm, it just doesn't seem right, though. Especially in het.

Because that's just "who's boy, who's girl?"


.....

Hmm...


Not true. Well, depends on your definition of uke and seme. But by the definitons that I tend to go by, it's perfectly possible for a female to be seme and male to be uke.
Androgynous uke of male!Kaze and servant of zombie!Andyouthinkimcrazy

Provehito in Altum.
User avatar
Kura
Regular Poster
 
Posts: 110
Joined: Mon Dec 18, 2006 6:46 pm
Location: Purple swirly chair of doom.

Postby Andyouthinkimcrazy on Wed Jan 24, 2007 6:38 pm

XD lol weird mental images! >.> That also reminds me of this really weird comic that I read where all the girls went around smexing this poor boy who looked so very much like a girl himself... O_o; There was a whole lot of yuri too... >.>
>:D Fear my awesome yaoi authoress powers!!! >:D ... aww crap... XO Damn you writer's block! T_T
User avatar
Andyouthinkimcrazy
Cartoon Hero
 
Posts: 1108
Joined: Fri Dec 01, 2006 2:51 am
Location: My pants are in Canada

Postby Tenkyougan on Fri Jan 26, 2007 10:43 am

I think for yuri its just dominative/dominator and submissive/submisser. Though seriously, Yuri is BLECH.
<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i122.photobucket.com/albums/o254/Tenkyougan/1195018694367.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>
User avatar
Tenkyougan
Cartoon Hero
 
Posts: 1141
Joined: Fri Dec 01, 2006 9:01 am
Location: Sweden, Gothenburg, Big Yellow House, Huge Room, Ornative Desk, Chair.

Postby Kaze on Fri Jan 26, 2007 2:29 pm

Tenkyougan wrote:I think for yuri its just dominative/dominator and submissive/submisser. Though seriously, Yuri is BLECH.


I AGREEE COMPLETELY.

Herrmmmm...It's possible personality wise, I guess. But if you just go by 'who's top, who's bottom' then.....

>_> WTF, RabxJohnny?

Anyway.
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Tenkyougan on Fri Jan 26, 2007 2:34 pm

RabxJohnny?
<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i122.photobucket.com/albums/o254/Tenkyougan/1195018694367.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>
User avatar
Tenkyougan
Cartoon Hero
 
Posts: 1141
Joined: Fri Dec 01, 2006 9:01 am
Location: Sweden, Gothenburg, Big Yellow House, Huge Room, Ornative Desk, Chair.

Postby Kaze on Fri Jan 26, 2007 2:53 pm

O.O;; It's weird.

We're reading a book in English class called Johnny Tremain.

Annnd, you see. I do go to a religious school. (....= Uniforms. O.o;; )

Sooo. It's not REALLY yaoi/shounen-ai.....

But. MAN. There are so many hints it's overwhelming. Which is what fanfiction is for. Never thought I'd read ff for English related books.... o.o
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Tenkyougan on Fri Jan 26, 2007 3:03 pm

I feel the same about Bleach. SO many insinuations.
<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i122.photobucket.com/albums/o254/Tenkyougan/1195018694367.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>
User avatar
Tenkyougan
Cartoon Hero
 
Posts: 1141
Joined: Fri Dec 01, 2006 9:01 am
Location: Sweden, Gothenburg, Big Yellow House, Huge Room, Ornative Desk, Chair.

Postby Kaze on Fri Jan 26, 2007 3:05 pm

X) Byakuya(spelling?)xRenji all the way.

Along with IchigoxHanatarou.

>_>
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Andyouthinkimcrazy on Fri Jan 26, 2007 3:08 pm

XD Insinuations are yummy! O_o; But I've only seen a few episodes of Bleach... >.> stopped watching for one reason or another...

-_-; I hate reading books in LA class! The pairings are always straight! >_< Heh, I'd rather read yuri than think about a guy and girl go at it..! >.>
>:D Fear my awesome yaoi authoress powers!!! >:D ... aww crap... XO Damn you writer's block! T_T
User avatar
Andyouthinkimcrazy
Cartoon Hero
 
Posts: 1108
Joined: Fri Dec 01, 2006 2:51 am
Location: My pants are in Canada

Postby Kaze on Fri Jan 26, 2007 3:11 pm

O.o I'd rather read het than Yuri.

Ohhh, jeez. >_<

Umm... w00t? I dunno.

I asked some guy at lunch if I could call him Hector, and then this guy, PATRICK, if I could call him Patrocclus.

And to my surprise....HE KNEW WHAT I WAS TALKING ABOUT! ZOMG.
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

Postby Tenkyougan on Fri Jan 26, 2007 3:26 pm

Hanatarou is so CUTE! :shucks: Seriously though, so damn many insinuations.
<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i122.photobucket.com/albums/o254/Tenkyougan/1195018694367.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>
User avatar
Tenkyougan
Cartoon Hero
 
Posts: 1141
Joined: Fri Dec 01, 2006 9:01 am
Location: Sweden, Gothenburg, Big Yellow House, Huge Room, Ornative Desk, Chair.

Postby Kaze on Fri Jan 26, 2007 3:28 pm

Tenkyougan wrote:Hanatarou is so CUTE! :shucks: Seriously though, so damn many insinuations.


*growls* He's MINE!

X3 I recently got some Hanatarou HAIR. w00t. As in, my hair resembles Hanatarou's now!
User avatar
Kaze
Regular Poster
 
Posts: 446
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:11 pm
Location: In your pants

PreviousNext

 

Return to Galacticus



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests