Page 2 of 3

Wagh! *LOVE IT!!!*

PostPosted: Thu Oct 03, 2002 3:39 pm
by Shonenchikara
Hey Alex -

We LOVEEEEE the picture! EEE! We'll draw ours this weekend - we're gonna have free time for once!

We're going to Valleycon on Friday (and maybe for a bit on Saturday), renting movies from Comic Junction, it's Heather's payday again, we're going to work on the manga, webpages, and the cow picture, and maybe play some PS2 with our new MODEM for it. Nee, hehe. Oh yes, we're also getting DSL tomorrow, trading anime with a friend from NC, and we have no homework! yeah!

Okay, so Heather has a calc test on Tuesday and she hasn't done ANY homework yet. Oh well...

- The 'Queens

PS WE LOVE IT SO MUCH! *Glomp the piccy*

Re: awww!

PostPosted: Thu Oct 03, 2002 6:10 pm
by Chibialex
Vincent Amarant wrote:That is so cute!! Eee! I'm inspired. ^_^ Alex, you draw the CUTEST people!!

Vincent

thank you. ^#^ you should see me draw something and purposely make it cute. (mmm.. tooth rotting cutness)

Re: Wagh! *LOVE IT!!!*

PostPosted: Thu Oct 03, 2002 6:19 pm
by Chibialex
shonenchikara wrote:Hey Alex -

We LOVEEEEE the picture! EEE! We'll draw ours this weekend - we're gonna have free time for once!

We're going to Valleycon on Friday (and maybe for a bit on Saturday), renting movies from Comic Junction, it's Heather's payday again, we're going to work on the manga, webpages, and the cow picture, and maybe play some PS2 with our new MODEM for it. Nee, hehe. Oh yes, we're also getting DSL tomorrow, trading anime with a friend from NC, and we have no homework! yeah!

Okay, so Heather has a calc test on Tuesday and she hasn't done ANY homework yet. Oh well...

- The 'Queens

PS WE LOVE IT SO MUCH! *Glomp the piccy*


I'm glad you like it ^^ if you want I'll send you girls the facal sketch i did the boy so i could get the hair and eyes right. you can like add you your fanart collect or something ^^;

Whee!!!

PostPosted: Sun Oct 06, 2002 11:07 am
by Shonenchikara
Whoo-hoo! Okay, sounds good. We'll get ours done!! WE WILL!!!!

PostPosted: Tue Oct 08, 2002 5:16 am
by Chibialex
ok... let me see where oh where did i put them...hmmm *wonders around looking for them.*

Waiting!

PostPosted: Tue Oct 08, 2002 3:39 pm
by Shonenchikara
*We wait patiently*


*****


WAIT FOT IT.....


0_0

- The 'Queens

Re: Waiting!

PostPosted: Tue Oct 08, 2002 3:50 pm
by Chibialex
shonenchikara wrote:*We wait patiently*


*****


WAIT FOT IT.....


0_0

- The 'Queens


i found them! silly me they were in my red sketch book! ^^ I'll scan them tommorrow for you. *poke poke* jsut like i'm sure you're working on you cow apprication day art. *hee hee*

It's good to be done early

Well then!

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 3:09 pm
by Shonenchikara
Alex -

We got your pictures! And we wrote you back. Thanks very much! *GLOMP!!!!*

- The 'Queens

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 3:15 pm
by Chibialex
*glomps* yep i got it ^^

Yeah!

PostPosted: Sun Oct 13, 2002 11:19 am
by Shonenchikara
Alex -

We were working on the Cow Appreciation pic last night and basically got it all inked and everything. But then Heather spilled pop on it. -_-;; So when we scan it, now we're going to have to fix all those lines. Crap on a log!!! Oh well. We're getting there!!

- The 'Queens

Re: Yeah!

PostPosted: Sun Oct 13, 2002 1:42 pm
by Chibialex
shonenchikara wrote:Alex -

We were working on the Cow Appreciation pic last night and basically got it all inked and everything. But then Heather spilled pop on it. -_-;; So when we scan it, now we're going to have to fix all those lines. Crap on a log!!! Oh well. We're getting there!!

- The 'Queens


ouch *pat pat* this why you never leave drinks around your art work.

yeah....

PostPosted: Sun Oct 13, 2002 2:49 pm
by Shonenchikara
Alex -

Yeah, we really *should* know that by now. It's happened on several other occasions, including with the manga. But we ways manage to fix it. ^^;; Ah... maybe we really shouldn't drink pop around our art. *Shrug* Mistakes happen, right? Yepperoo. *Kei: Hey! Who poked my bum?*

- The 'Queens

Re: yeah....

PostPosted: Sun Oct 13, 2002 2:57 pm
by Chibialex
shonenchikara wrote:Alex -

Yeah, we really *should* know that by now. It's happened on several other occasions, including with the manga. But we ways manage to fix it. ^^;; Ah... maybe we really shouldn't drink pop around our art. *Shrug* Mistakes happen, right? Yepperoo. *Kei: Hey! Who poked my bum?*

- The 'Queens


*fall over* *pops back up and takes the queens drinks away* yes no more drinks for you..well no more around the art work ^_^

*pokes kei butt* i did!!
Vol: *poke it to* me too! ^^ *likes Kei* mmmm cherry flavored ^^

PostPosted: Tue Oct 15, 2002 3:45 pm
by Shonenchikara
Cherry... flavored??? Should we be scared?

*NO ALEX!!! WE NEED CAFFEINE!! If you don't give us pop, we're gonna sing the Hamutaro song again!!!!*

*The 'Queens happily (and carefully) sip their pops.*

PostPosted: Tue Oct 15, 2002 5:07 pm
by Chibialex
shonenchikara wrote:Cherry... flavored??? Should we be scared?

*NO ALEX!!! WE NEED CAFFEINE!! If you don't give us pop, we're gonna sing the Hamutaro song again!!!!*

*The 'Queens happily (and carefully) sip their pops.*



nooo naything but the hamutaro soong!! *hand the queens much soda*

Vol: Hamstor Hamstor!! ^__^
Alex: *glomps vol* told you he was insane

T_T

PostPosted: Tue Oct 15, 2002 6:17 pm
by Shonenchikara
*sniff*

You didn't like the Hamster song...???

*sniffle*

PostPosted: Tue Oct 15, 2002 6:29 pm
by Chibialex
it's ok it's cute when you two sing it but i don't much liek teh dub actor singing it

yay!

PostPosted: Thu Oct 17, 2002 3:14 pm
by Shonenchikara
Yay! Alex liked our scary Hamutaro song! Yeah, the dubbing sucks. But we think the words are about the same in English and Japanese. "Make your dreams come true, Hamutaro! You're so cute, Hamutaro! You're our beloved pet, don't you know that we love you?" Or something like that anyway...

ARE YA READY KIDS??
Aye aye, Captain!
I CAN'T HEAAAAAAR YOU!
AYE AYE, CAPTAIN!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH!
*Who lives in a pineapple under the sea?*
*SPONGE BOB SQUAREPANTS!*
*Absorbent and yellow and porous is he!*
*SPONGEBOB SQUAREPANS!*
*If nautical nonsense is something you wish...*
*SPONGEBOB SQUAREPANTS!*
*Then drop on the deck and flop like a fish!*
*SPONGEBOB SQUAREPANTS!*
*SPONGEBOB SQUAREPANTS, SPONGEBOB SQUAREPANTS, SPONGEBOB SQUAREPANTS, SPONGEBOB..... SQUAREPANTS!*

Doo-doo-doo-doo-doo-doo-doo!

Yeah, we watch Spongebob. Can you tell?

- The 'Queens

cow day success?

PostPosted: Sun Nov 03, 2002 9:23 pm
by Chibialex
so what do you think? wasn't it fun? was it a sucess? should we do it agian next year? ^^

(i'll still be stuck in about chapter 6 of hnk *lol* ah heck maybe i'll get lucky and be up to chapter 7 by then)

Yah!

PostPosted: Tue Nov 05, 2002 5:52 pm
by Shonenchikara
Alex -

yesh, let's do it again! We shall post cow appreciation stuff October 29th next year! Cows ALWAYS deserve to be appreciated.

- The 'Queens