Echo!

Postby Junius on Thu Mar 21, 2002 7:39 pm

HELLO!

Is anyone out there?


hmm...

Let's talk about our favorite shojo animes.

Has anyone seen Escaflowne? It's my favorite shojo anime in the entire world, and it's being played all the way through tommorrow night at my school. That's pretty exciting.

That is all.
~ J
<a href="http://www.ministryofdoom.org/"> http://www.ministryofdoom.org/j/ </a>
Junius
Regular Poster
 
Posts: 82
Joined: Fri Jan 01, 1999 4:00 pm
Location: USA

Postby Psyca on Wed Mar 27, 2002 1:24 pm

Yes... my poor forum does echo well... ;.;

Lesse... FAVORITE shoujo anime/manga...? Ohh...boy... lesse... Probably, at the moment, Magic Knight Rayearth... because Mokona Apapa is like my god... yeah.. ^^

I wanna see Escaflowne...someday I will... someday.
*~Krisitn - Writer and Artist of <A HREF="http://somethingsoft.keenspace.com/" TARGET=_blank>*~Something Soft~*</A>
Psyca
Regular Poster
 
Posts: 65
Joined: Fri Jan 01, 1999 4:00 pm
Location: Selinsgrove, PA

Postby Silver raven on Fri Jun 28, 2002 10:45 am

favorite shojo? *grin* Escaflowne an RayEarth are nice, I've seen them both, and have some RayEarth manga. I live off of manga, lol. And my favorite by far is Fushigi Yugi. lol. But they made Tamahome ugly in the manga! :o not fair! But yeah. Fushigi Yugi. I'll shut up now.

PS: Kristen, it's me, Megan/Silver from Sennahairu (butchered spelling)
User avatar
Silver raven
Newbie
 
Posts: 4
Joined: Fri Jun 28, 2002 7:15 am

Postby Psyca on Fri Jun 28, 2002 2:29 pm

I wanna buy the Rayearth manga... but I'm currently buying Clover.. and then I'm gonna buy the Utena manga. ^^
*~Krisitn - Writer and Artist of <A HREF="http://somethingsoft.keenspace.com/" TARGET=_blank>*~Something Soft~*</A>
Psyca
Regular Poster
 
Posts: 65
Joined: Fri Jan 01, 1999 4:00 pm
Location: Selinsgrove, PA

Postby Silver raven on Tue Aug 13, 2002 11:03 am

lol. i just realized something. Tamahome is ugly in the anime. very nice looking in the manga. hm...i want to get clover too...very pretty. ^^; maybe i'll go after that when i have ore money. lol. between school shopping and manga, I'm very broke. (I got cute clothes tho!) bai!
User avatar
Silver raven
Newbie
 
Posts: 4
Joined: Fri Jun 28, 2002 7:15 am

Postby Psyca on Sat Aug 17, 2002 10:40 am

Ditto. ;.;

Well... I got new shoes! ^_^ And toe socks! Rainbow-y striped toe socks! *happy dance!*

And a shirt that sez "I am one of those bad things that happen to good people". lol ^_^
*~Krisitn - Writer and Artist of <A HREF="http://somethingsoft.keenspace.com/" TARGET=_blank>*~Something Soft~*</A>
Psyca
Regular Poster
 
Posts: 65
Joined: Fri Jan 01, 1999 4:00 pm
Location: Selinsgrove, PA


 

Return to Something Soft



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron