Page 4 of 4

Joining

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 8:37 am
by Scorpio Angel
I seem like on a dropdown-shopping spree or something. O_o Anyways... ^_^ Always liked evil stuff and N:TLOT is full of it! Joining in!

Nepthia: TLOT
http://nepthia.keenspace.com

PostPosted: Mon Dec 01, 2003 4:39 am
by Ladydarke
ooooh! I got evil! Can I be added, please?

Broken Glass

http://brokenglass.keenspace.com

ha ha

PostPosted: Fri Dec 05, 2003 1:31 am
by BERSERKERCREW
i would also like to be added
all of the characters in this are evil bastards at lowest end of
moral decay

NAME: GODLIKE
URL: http://godlike.keenspace.com

PostPosted: Tue Jun 01, 2004 4:24 am
by Dopey Mannequin Boy
Hey, I've gotta get into some Evil dropdown action!!
Title: the Etercity Chronicles
URL: http://etercity.keenspace.com

Good job all

PostPosted: Tue Jun 01, 2004 11:57 am
by Kris X
I'm SO in. Write me up, please. Wait... Evil people don't say please...Dear me.

Insanity for the Poor
http://krisx.keenspace.com

PostPosted: Tue Jun 01, 2004 5:54 pm
by MERBman
One of my characters is "The Ignominious Hate". He's a being of pure hate and he kills babies. Does that qualify?

PostPosted: Wed Jun 02, 2004 9:26 am
by Kuroii_Anya
Oh Yeah!! Write me up tooo!!! My main character is a sarcastic kind of evil but still evil enough!!

URL - spektre.keenspace.com

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 8:45 pm
by Fukafukashita
I'd ask you guys to put my comic on the dropdown, but... not yet. I need to un-crappify it first.

Reiko's a female demon lord with about as much empathy as... hmm... something with no empathy. Nah, less than that. She'll run a sword through you as soon as say "Hi," and carries a few with her (hidden, for no particular reason) in case of such an instance. Of course, she prefers the longer, drawn-out deaths, with a lot of bleeding involved. There will be one scene in which she escorts a political opponent off the balcony of a castle. A high castle. I can't help but leave my twisted mind to revel in drawing that scene...

Fukafukashita is half-insane, bordering on going all the way (yeah, that's what I said). Don't worry about how controlled her emotions seem now, in time, she'll be just as bad as Reiko, only enjoying it. see <a href="http://img.photobucket.com/albums/v519/ruthlessreiko/insanefukatc.gif">here</a>.

Sound evil? Darn skippy.

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 9:00 pm
by Pillywiggin
The last time someone posted in here was over a year ago. The last time someone was added was 2002.

I think it's dead.


*pokes*

Yup. Dead alright.

PostPosted: Thu Jan 05, 2006 11:05 am
by Gothboi
i'm willing to revive it


name: mediocre gothboi
http://gothboi.comicgenesis.com/

gothboi is selfise, narsosistic, vain, neourotic, cynical and just plain mean, so yeah add him.

PostPosted: Fri Jan 13, 2006 6:38 pm
by Pillywiggin
gothboi wrote:i'm willing to revive it


Well... if you're really interested in doing that...

Pick a new name
Design a banner
Come up with a set of qualifications
Read phact0rri's script tutorials at the dropdown directory and write one up

Then start up a new thread and post all of the above information on it.

If you're really dedicated you can go back through this thread and contact all of the people on it whom still have an active comic. :twisted:

PostPosted: Wed Jan 18, 2006 11:38 pm
by Ladydarke
If you do revive it, I'd still like to be on it!